فال حافظ 2

دانلود فال حافظ برای اندروید 2.2,فال حافظ ناطق با معنی,فال حافظ ازدواج,فال حافظ برای ازدواج,فال حافظ درباره ازدواج,فال حافظ جهت ازدواج,فال حافظ و ازدواج,فال حافظ برا ازدواج,فال حافظ درمورد ازدواج,گرفتن فال حافظ ازدواج,فال حافظ طالع بینی ازدواج,

فال حافظ 2

دانلود فال حافظ برای اندروید 2.2,فال حافظ ناطق با معنی,فال حافظ ازدواج,فال حافظ برای ازدواج,فال حافظ درباره ازدواج,فال حافظ جهت ازدواج,فال حافظ و ازدواج,فال حافظ برا ازدواج,فال حافظ درمورد ازدواج,گرفتن فال حافظ ازدواج,فال حافظ طالع بینی ازدواج,

شعر در مورد پاییز

شعر پاییز برای کودکان

پاییز

آرام

آرام

قد مى کشد

اما هنوز

بوى بهار مى آید

از کوچه اى

که تو در آن

مرا بوسیدى.

شعر پاییزی عاشقانه کوتاه

به چشم هایم خیره که می شوی

بوی تند قهوه هایت

اعتیادم را بیشتر می کند

و من

متهم ردیف اول لبهایت

عصرهایم

در حیاطی می گذرد

که پاییز

عشوه گری‌هایت را

به درخت تزریق می کند…

شعر پاییز عاشقانه

پاییز هیچ حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد

با این‌ همه

از منبر بلند باد

بالا که می‌رود

درخت‌ها چه زود به گریه می‌افتند !

شعر عاشقانه پاییز کوتاه

پاییز نام دیگر دلتنگى ست،

وقتى میان برگ هاى

سرخ و نارنجى اش

خیابان ها شلوغ مى شوند

از عاشقانه هاى دو نفره،

و من خیره به آدم هایى

که از کنارم مى گذرند

مدام تکرار مى کنم

میان همه اینها، چرا تو نیستى ..!؟

چرا از تمام این آدم ها

فقط تو را گم کرده ام ..؟

شعر پاییز عاشق است

زرد است که لبریز حقایق شده است

تلخ است که با درد موافق شده است

شاعر نشدی وگرنه می فهمیدی

پائیز بهاری است که عاشق شده است

شعر پاییز عاشقان

به همین گونه شعر می‌نویسم

مدادم را در دستم می‌گیرم

و می‌نویسم باران.

دیگر پروانه و باد خود می‌دانند پاییز است یا بهار

من تنها گاه‌گاهی خورشیدی از گوشه‌ی چشمم به جانب‌شان می‌فرستم

و اگر توفانی برخیزد و آب‌ها و برگ‌های سیاه را با خود ببرد، با من نیست

به همان‌گونه که اکنون گل سرخی بر یقه‌ی پیراهن‌تان روییده‌ست.

شعر های پاییزی عاشقانه

جنگل،

پاییز،

کلبه ای چوبی

و دودی که از دودکشش بالا می رود

کاش با تو

در چهارچوب همین تابلو

آشنا شده شده بودم.

شعر عاشقی پاییزی

به این روزها بگو به احترام بودنت بایستند.

به این ساعت‌ها بگو آهسته‌تر بروند؛

می‌خواهم کنار دستهایت مقبره‌ای بسازم

و تمام ابرها را از تمام پاییزها،

تمام گنجشکها را از تمام درختها،

به صبح این خانه بیاورم،

ساعت را کوک کنم

و در انتظار «صبح ‌بخیر» تو دراز بکشم.

شعر نو عاشقانه پاییزی

چشم در راه بهاری نیست

گر زچشمش پرتو گرمی نمی‌تابد،

ور به رویش برگ لبخندی نمی روید،

باغ بی‌برگی که می‌گوید که زیبا نیست؟

داستان از میوه‌های سر به گردونسای اینک خفته در تابوت

پست خاک می گوید

باغ بی‌برگی

خنده اش خونیست اشک آمیز

جاودان بر اسب یال افشان زردش می‌چمد در آن

پادشاه فصل‌ها، پاییز.

شعری عاشقانه پاییزی

پاییز

با آن هجوم تاریخی

می دانیم

باغ بزرگمان را

از برگ و بار تهی کرده است

در معبرت اگر نه

فانوس های شقایق را

روشن می کردم

و مقدم تو را

رنگین کمانی از گل می بستم

وقتی تو باز می گشتی

شعر پاییز از اخوان

و پاییزِ من

اتفاق زردیست

که میتواند

ناگهان در آغوشِ هر فصلی بیفتد!

حالا تو هی به من بگو

بهار میآید

شعر در مورد پاییز اخوان ثالث

از روز دستبرد به باغ و بهار تو

دارم غنیمت از تو گلی یادگار تو

تقویم را معطل پاییز کرده است

در من مرور باغ همیشه بهار تو

دانلود شعر پاییز اخوان ثالث

زندگی، بدون روزهای سخت نمی شود

روزهای سخت، همچون برگهای پاییزی شتابان فرو می ریزند،

در زیر پاهای تو، اگر بخواهی

فراموش نکن !

برگهای پاییزی بی شک در تداوم بخشیدن به مفهوم درخت 

و مفهوم بخشیدن به تداوم درخت، سهمی از یاد نرفتنی دارند.

شعر پاییزی مهدی اخوان ثالث

تو را دوست‌ می‌دارم‌

و با تو

دیگَرَم‌ به‌ بیداری‌ این‌ گستره‌ی‌ خاموش‌ُ آدمیانش‌ نیاز نیست!

چرا که‌ تو چهار فصل سرزمین‌ منی:

سردتر از زمستان سقّز،

گرم‌تر از تابستان‌ اهواز،

سبزتر از بهار لاهیجان،

و مطلّاتر از پاییزِ برگ‌افکن‌ چی‌چست!

شعر پاییز در زندان اخوان ثالث

اگر گنج‌ ناپدید منی‌،

اگر زخم‌ دریده‌ یا صلیب‌ گور منی‌،

اگر من‌ یک‌ سگم‌ُ تو تنها صاحبمی‌،

مگذار شاخه‌یی‌ که‌ از رود تو برگرفته‌ام‌

و برگ‌های‌ پاییزی‌ اندوه‌ بر آن‌ نشانده‌ام‌ را

از دست‌ بدهم‌

شعر کودکانه پاییزه و پاییزه

از کنار هیزمی خاکستر شده

از گذرگاهی جنگلی می گذرم

 بادی نرم و نابهنگام می وزد

سبکسرانه با بویی از پاییز

شعر پادشاه فصل ها پاییز اخوان

روز پاییزی میلاد تو در یادم هست

روز خاکستری سرد سفر یادت نیست

ناله ی نا خوش از شاخه جدا ماندن من

در شب آخر پرواز خطر یادت نیست

تلخی فاصله ها نیز به یادت ماندست

نیزه بر باد نشسته ست و سپر یادت نیست

شعر در مورد پاییز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.